• Wpisów:70
  • Średnio co: 29 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 14:01
  • Licznik odwiedzin:23 649 / 2096 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Pazurki Danusi....
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Piękniste pazurki Olci ** hi..
 

 
Hybryda INS na żelu.
  • awatar Celina Sz: nr 81 i 169 te dwa kolorki to hybryda.. ten brokatowy jest genialny :)
  • awatar Celina Sz: ja ogolnie pracuje na żelach IBD z których jestem mega zadowolona :) A kupiłam tą hybryde bo jest mega tania i też z myślą żeby używać ich w zamian żeli kolorowych. Opakowanie wygląda jak z zestawu dla małych dziewczynek he :)ale nakłada się je super i kryją w sumie juz po pierwszej warstwie. po przemyciu clenerem nie tracą barwy. Więc są w miare ok. Próbowałam tylko na sobie i delikatnie pękł mi żel z jednego boczku ale przez to że się w niego uderzyłam.:( Myśle że jak użyjesz na swój podkład i nabłyszczacz to bedzie ok :)
  • awatar TIPSY Gorzów Wlkp.: świetny kolor, a powiedz czy próbowałas łączyć te hybrydy z innymi firmami? ja sie własnie nad nimi zastanawiam, ale tylko jako alternatywa dla kolorowego zelu, zeby malować na zelu zwykłym nimi, a nie uzywac jak zwykłe hybrydy :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Ćwiczenia farbką akrylową...
 

 
Żel kolor; neonowa fuksja..
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dzisiejsze zabawy z farbką akrylową...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Paznokcie z drugiego dnia szkolenia. French na formie ozdobiony kropeczkami.
 

 
Dawno mnie tutaj nie było ale juz wklejam moja dzisiejsza prace! Od poniedziałku zaczyna kurs pazokci !
 

 
Białe pazokcie ze złotem...
 

 
Pazurki eweliny. Podwójny french ciemna śliwka i flamingowy róż, zdjęcie przez złe oświetlenie wyszło fatalnie no cóż>>>>
 

 
Pazurki Sary czarne ze złotem eleganckie
  • awatar Hermanitas: fajny blog :) zapraszam do nas :) jeśli Ci się spodoba, miło by było gdybyś dodała nas do obserwowanych :) i jeśli Ci to nie przeszkadza, liczę również na klik tutaj http://ext10.nivea.pl/zimowe-pocalunki/galeria/8376?PHPSESSID=d62db3996b2a1c9ff2dc2fd2c842682b pozdrawiam :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Pazurki pani Gosi, czerwony frenchyk